За поръчки и запитвания
0700 11 307

Тренирай коремните мускули, за да се отървеш от болката в кръста

Nov/ 5/2019

Тренирай коремните мускули, за да се отървеш от болката в кръста

Ако имаш слаби коремни мускули, е по-вероятно да страдаш от болки в гърба и кръста. Това не е единствената причина, но със сигурност създава допълнителни препятствия. Обикновено се смята, че стандартните упражнения за корем помагат за справянето с болката в долната част на гърба. Това е едно от най-често срещаните мускулно-скелетни неразположения. Често се наблюдава подобрение при пациенти, които работят върху укрепването на основната си мускулатура.

Торсът е изпълнен с коремни и гръбни мускули, които се увиват около тялото като корсет. Както при всички мускули, когато ги укрепвате, увеличавате количеството на теглото, което могат да понесат. По тази логика, укрепвайки мускулите на стомаха, увеличаваш количеството на теглото, което долната част на гърба може да носи. Което означава, че ще се справяш по-лесно със сегашното натоварване от тренировките и ежедневието, без да изпитваш болки.

Без силно ядро, тялото разчита повече на костите, сухожилията и връзките, което поставя повече стрес върху дисковете на гръбначния стълб. Следователно се увеличава вероятността от нараняване. Когато тренираш за укрепване на коремните мускули, съсредоточи се върху упражненията, които не изострят проблемите с долната част на гърба.

Важно е да разбереш кои движения причиняват болка или дискомфорт и да избягваш тези движения. Като същевременно продължаваш да тренираш в рамките на безопасното. Избирай упражненията, които поддържат ядрото стабилно и здраво и избягвай усукващи движения, за да не предизвикваш болката допълнително. Коремните мускули и мускулите на гърба са ключови компоненти на тази мускулна мрежа. Те осигуряват нужната сила на тялото, за да се държи изправено и да се движи. Когато тези основни мускули са в лошо състояние, върху гръбначния стълб се прилага допълнителен стрес. Това позволява да се случат по-сериозни наранявания на гърба и болката да се увеличи. Целенасоченото трениране на мускулите на стомаха и гърба изисква съзнателен подход за правилното им разтягане и укрепване.

Източници:

https://www.spine-health.com/wellness/exercise/back-exercises-and-abdominal-exercise-recommendations

https://www.self.com/gallery/core-exercises-for-lower-back-pain-relief

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Категории за статии

Тренировки – Корем

Тренировки – Корем

Тренирай коремните мускули, за да се отървеш от болката в кръста

Тренирай коремните мускули, за да се отървеш от болката в кръста

Ако имаш слаби коремни мускули, е по-вероятно да страдаш от болки в гърба и кръста. Това не е единствената причина, но със сигурност създава допълнителни п Ако имаш слаби коремни мускули, е по-вероятно да страдаш от болки в гърба и кръста. Това не е единствената причина, но със сигурност създава допълнителни п 2019-11-05T04:07:00-05:00 Тренирай коремните мускули, за да се отървеш от болката в кръста

Ако имаш слаби коремни мускули, е по-вероятно да страдаш от болки в гърба и кръста. Това не е единствената причина, но със сигурност създава допълнителни препятствия. Обикновено се смята, че стандартните упражнения за корем помагат за справянето с болката в долната част на гърба. Това е едно от най-често срещаните мускулно-скелетни неразположения. Често се наблюдава подобрение при пациенти, които работят върху укрепването на основната си мускулатура.

Торсът е изпълнен с коремни и гръбни мускули, които се увиват около тялото като корсет. Както при всички мускули, когато ги укрепвате, увеличавате количеството на теглото, което могат да понесат. По тази логика, укрепвайки мускулите на стомаха, увеличаваш количеството на теглото, което долната част на гърба може да носи. Което означава, че ще се справяш по-лесно със сегашното натоварване от тренировките и ежедневието, без да изпитваш болки.

Без силно ядро, тялото разчита повече на костите, сухожилията и връзките, което поставя повече стрес върху дисковете на гръбначния стълб. Следователно се увеличава вероятността от нараняване. Когато тренираш за укрепване на коремните мускули, съсредоточи се върху упражненията, които не изострят проблемите с долната част на гърба.

Важно е да разбереш кои движения причиняват болка или дискомфорт и да избягваш тези движения. Като същевременно продължаваш да тренираш в рамките на безопасното. Избирай упражненията, които поддържат ядрото стабилно и здраво и избягвай усукващи движения, за да не предизвикваш болката допълнително. Коремните мускули и мускулите на гърба са ключови компоненти на тази мускулна мрежа. Те осигуряват нужната сила на тялото, за да се държи изправено и да се движи. Когато тези основни мускули са в лошо състояние, върху гръбначния стълб се прилага допълнителен стрес. Това позволява да се случат по-сериозни наранявания на гърба и болката да се увеличи. Целенасоченото трениране на мускулите на стомаха и гърба изисква съзнателен подход за правилното им разтягане и укрепване.

Източници:

https://www.spine-health.com/wellness/exercise/back-exercises-and-abdominal-exercise-recommendations

https://www.self.com/gallery/core-exercises-for-lower-back-pain-relief

, ,
Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!