За поръчки и запитвания
0700 11 307

Отслабвай в кухнята, заяквай в залата

Feb/27/2020

Отслабвай в кухнята, заяквай в залата

Често хората тренират почти всеки ден, но теглото им не се променя, защото не осъзнават, че упражнението е само лесната част от процеса. Да се ​​научиш да се храниш правилно и да се придържаш към план за здравословно хранене, е много по-голямо предизвикателство, когато става въпрос за сваляне на излишни килограми и промяна на тялото. Можеш да се изтощаваш във фитнеса, потейки се непрестанно, правейки кардио ежедневно и вдигайки тежести, но няма да имаш резултати ако си на лоша диета.

Загубата на тегло е около 80% хранене, 10% упражнения и 10% гени. Ако искаш да отслабнеш и да повишиш тонуса си, храненето с чиста и здравословна храна трябва да стане основен твой приоритет.

Храни се на 5 или 6 малки хранения на ден, вместо традиционите три хранения. Опитай да разпределиш храната си равномерно през целия ден в тези разбити малки порции. Всяка от тях трябва да включва протеини и въглехидрати. За да държиш размерите на порциите под контрол, не забравяй, че порция протеин трябва да е приблизително на размера на дланта, докато порцията въглехидрати трябва да се побира в чаша.

Когато избираш протеини, нека бъдат сурови източници като пилешко месо, риба тон, сьомга, пуйка, бяло свинско и яйчен белтък. Сложните въглехидрати трябва да идват от плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни. Тези важни хранителни вещества ще ти помогнат да поддържаш балансирани нива на кръвната захар и да задържи апетита си под контрол, като ще се почувстваш по-сит за по-дълго.

Не забравяй да включваш редовно и здравословни мазнини. Не всички мазнини са лоши! Избери здравословни мазнини като зехтин, кокосово масло, ядки и авокадо. Можеш също да опиташ да поръсиш семена от чиа или ленени семена върху киселото мляко или овесените ядки, или да ги разбъркаш в сутрешното си смути за допълнителни омега-3 мазнини.

Следи за калориите, които приемаш. Храненето често през целия ден ще изисква малко по-внимателен самоконтрол. Опитай се да задържиш по-малките си хранения между 300 и 400 калории всяко.

Източник: https://www.vitacost.com/blog/home-family/wellness/is-weight-lost-in-the-gym-or-the-kitchen-2.html

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Категории за статии

Хранене – Хранителни режими

Хранене – Хранителни режими

Отслабвай в кухнята, заяквай в залата

Отслабвай в кухнята, заяквай в залата

Често хората тренират почти всеки ден, но теглото им не се променя, защото не осъзнават, че упражнението е само лесната част от процеса. Да се ​​научиш да Често хората тренират почти всеки ден, но теглото им не се променя, защото не осъзнават, че упражнението е само лесната част от процеса. Да се ​​научиш да 2020-02-27T10:23:00+02:00 Отслабвай в кухнята, заяквай в залата

<p>Често хората тренират почти всеки ден, но теглото им не се променя, защото не осъзнават, че упражнението е само лесната част от процеса. Да се ​​научиш да се храниш правилно и да се придържаш към план за здравословно хранене, е много по-голямо предизвикателство, когато става въпрос за сваляне на излишни килограми и промяна на тялото. Можеш да се изтощаваш във фитнеса, потейки се непрестанно, правейки кардио ежедневно и вдигайки тежести, но няма да имаш резултати ако си на лоша диета.</p> <p>Загубата на тегло е около 80% хранене, 10% упражнения и 10% гени. Ако искаш да отслабнеш и да повишиш тонуса си, храненето с чиста и здравословна храна трябва да стане основен твой приоритет.</p> <p>Храни се на 5 или 6 малки хранения на ден, вместо традиционите три хранения. Опитай да разпределиш храната си равномерно през целия ден в тези разбити малки порции. Всяка от тях трябва да включва протеини и въглехидрати. За да държиш размерите на порциите под контрол, не забравяй, че порция протеин трябва да е приблизително на размера на дланта, докато порцията въглехидрати трябва да се побира в чаша.</p> <p>Когато избираш протеини, нека бъдат сурови източници като пилешко месо, риба тон, сьомга, пуйка, бяло свинско и яйчен белтък. Сложните въглехидрати трябва да идват от плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни. Тези важни хранителни вещества ще ти помогнат да поддържаш балансирани нива на кръвната захар и да задържи апетита си под контрол, като ще се почувстваш по-сит за по-дълго.</p> <p>Не забравяй да включваш редовно и здравословни мазнини. Не всички мазнини са лоши! Избери здравословни мазнини като зехтин, кокосово масло, ядки и авокадо. Можеш също да опиташ да поръсиш семена от чиа или ленени семена върху киселото мляко или овесените ядки, или да ги разбъркаш в сутрешното си смути за допълнителни омега-3 мазнини.</p> <p>Следи за калориите, които приемаш. Храненето често през целия ден ще изисква малко по-внимателен самоконтрол. Опитай се да задържиш по-малките си хранения между 300 и 400 калории всяко.</p> <p><span style="font-size: 10pt;">Източник:&nbsp;<a href="https://www.vitacost.com/blog/home-family/wellness/is-weight-lost-in-the-gym-or-the-kitchen-2.html">https://www.vitacost.com/blog/home-family/wellness/is-weight-lost-in-the-gym-or-the-kitchen-2.html</a></span></p>

, ,
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки