За поръчки и запитвания
0700 11 307

Как можем да променим формата на тялото си с упражнения?

Sep/21/2019

Как можем да променим формата на тялото си с упражнения?

Започването на фитнес програма може ни обърка, по отношение на това какви упражнения трябва да правим. Възможно ли е действително да помогнат упражненията, за да променим формата на тялото си? След като достигнем зряла възраст, костната ни структура и пропорции до голяма степен се фиксират по един начин. Пропорциите са един от важните фактори на естетическата красота. Въпреки това, можем да използваме упражнения, за да подобрим формата и вида на тялото си, както и да увеличим мускулната и костната сила.

Не можем физиологично да превърнем мазнините в мускули. Например, дори да правите много повторения на една и съща машина, няма да изгорите напълно мастните отлагания от целевата област на упражнението. Но усещате усиленото използване на определена мускулна група. С тренировките, тези мускули стават по-силни и по-големи. Това може да е в противоречие с желанието на много жени да постигнат слаби крака с разстояние между бедрата. Но извайването на краката с упражнения ги кара да изглеждат много по-стройни и здрави. Това е, което променя и подпомага костната структура.  

Друг пример е опитът да се изгорят прекомерните коремни мазнини, които увеличават риска от хронични болести като диабет и сърдечни заболявания. Няма достатъчно голямо количество коремни преси, които да направите и да изгорите директно коремните мазнини. Повишената цялостна физическа активност, упражненията и доброто хранене, са от ключово значение за загубата на мазнини. Умерената до високо интензивна кардио тренировка е много ефективна за намаляване на мазнините. Това включва бягане, скачане на въже, колоездене и бокс.

Всички сме чували жени да казват: „Не искам да вдигам тежести, защото не искам да изглеждам мускулеста.“ Но наистина не е толкова лесно да се натрупа значителна мускулна маса. Много културисти ще свидетелстват за голямото количество трениране и специално хранене за постигане на мускулен растеж. Така че идеята, че тренировката с тежести ще направи жените обемисти, е заблуда.

Източник: http://theconversation.com/how-we-can-change-our-body-shape-with-exercise-67642

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Категории за статии

Тренировки – Влез във форма

Тренировки – Влез във форма

Как можем да променим формата на тялото си с упражнения?

Как можем да променим формата на тялото си с упражнения?

Започването на фитнес програма може ни обърка, по отношение на това какви упражнения трябва да правим. Възможно ли е действително да помогнат упражненията, Започването на фитнес програма може ни обърка, по отношение на това какви упражнения трябва да правим. Възможно ли е действително да помогнат упражненията, 2019-09-21T10:15:00-04:00 Как можем да променим формата на тялото си с упражнения?

Започването на фитнес програма може ни обърка, по отношение на това какви упражнения трябва да правим. Възможно ли е действително да помогнат упражненията, за да променим формата на тялото си? След като достигнем зряла възраст, костната ни структура и пропорции до голяма степен се фиксират по един начин. Пропорциите са един от важните фактори на естетическата красота. Въпреки това, можем да използваме упражнения, за да подобрим формата и вида на тялото си, както и да увеличим мускулната и костната сила.

Не можем физиологично да превърнем мазнините в мускули. Например, дори да правите много повторения на една и съща машина, няма да изгорите напълно мастните отлагания от целевата област на упражнението. Но усещате усиленото използване на определена мускулна група. С тренировките, тези мускули стават по-силни и по-големи. Това може да е в противоречие с желанието на много жени да постигнат слаби крака с разстояние между бедрата. Но извайването на краката с упражнения ги кара да изглеждат много по-стройни и здрави. Това е, което променя и подпомага костната структура.  

Друг пример е опитът да се изгорят прекомерните коремни мазнини, които увеличават риска от хронични болести като диабет и сърдечни заболявания. Няма достатъчно голямо количество коремни преси, които да направите и да изгорите директно коремните мазнини. Повишената цялостна физическа активност, упражненията и доброто хранене, са от ключово значение за загубата на мазнини. Умерената до високо интензивна кардио тренировка е много ефективна за намаляване на мазнините. Това включва бягане, скачане на въже, колоездене и бокс.

Всички сме чували жени да казват: „Не искам да вдигам тежести, защото не искам да изглеждам мускулеста.“ Но наистина не е толкова лесно да се натрупа значителна мускулна маса. Много културисти ще свидетелстват за голямото количество трениране и специално хранене за постигане на мускулен растеж. Така че идеята, че тренировката с тежести ще направи жените обемисти, е заблуда.

Източник: http://theconversation.com/how-we-can-change-our-body-shape-with-exercise-67642

, ,
Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!