За поръчки и запитвания
0700 11 307

Как да тренирате поне два пъти седмично?

Sep/12/2019

Как да тренирате поне два пъти седмично?

Не се заблуждавайте - 1-2 високо ефективни  тренировки на седмица са по-добри, отколкото нищо. Използвайте тези възможности, така че да извлечете максимума от времето, което имате!

Чудесно е да публикувате в социалните мрежи, че няма извинения и никога не пропускате ден във фитнеса. Но рано или късно, независимо дали ви харесва или не, животът и работата си казват думата.

Може би имате дете, голям проект или професионална възможност, която не можете да пропуснете. Тези неща трябва да бъдат с предимство пред залата.

Остава обаче въпросът: Какво правите в дните в залата? За начало не поставяйте нереалистични очаквания пред себе си. Тренирането два дни в седмицата, макар и много по-добре от нищо, вероятно няма да ви преобрази тотално. Но пък е съвсем достатъчно, за да поддържате силата и тонуса си постоянно! 

Тренировките два пъти седмично могат да бъдат разделени по много различни начини, в зависимост от нуждите ви. Ето два от най-често предпочитаните варианти:

  • Уикендът

Ако тренировъчните ви дни са близо един до друг, като например през уикенда, препоръчваме да правите отделно горна и долна част на тялото. Така двата дни няма да се застъпват и припокриват прекалено.

  • Два отделни дни

Ако можете да разделите сесиите си поне от няколко дни (като сряда и събота или нещо подобно), се препоръчват две тренировки за цялото тяло. Едната да бъде с изтласкване, а другата с набиране на цялото тяло.

Всяка опция е добра и изборът се свежда до вашата индивидуална ситуация и лични предпочитания. Само не забравяйте, че тъй като имате само два дни за трениране, трябва да се съсредоточите върху получаването на максимален резултат. Затова ще трябва да започнете с основни упражнения, включващи сложни повдигания на тежести.

Разликата е, че при нормална програма от 4-5 дни седмично има повече място за почивка. Само с два дни нямате този лукс, така че сложните вдигания и набирания ще бъдат много по-съсредоточени. Но пък в края на двата дена ще имате възможността да се почувствате супер заредени за остатъка от седмицата.

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Категории за статии

Тренировки – Влез във форма

Тренировки – Влез във форма

Как да тренирате поне два пъти седмично?

Как да тренирате поне два пъти седмично?

Не се заблуждавайте - 1-2 високо ефективни  тренировки на седмица са по-добри, отколкото нищо. Използвайте тези възможности, така че да извлечете максимума Не се заблуждавайте - 1-2 високо ефективни  тренировки на седмица са по-добри, отколкото нищо. Използвайте тези възможности, така че да извлечете максимума 2019-09-12T03:07:00-04:00 Как да тренирате поне два пъти седмично?

Не се заблуждавайте - 1-2 високо ефективни  тренировки на седмица са по-добри, отколкото нищо. Използвайте тези възможности, така че да извлечете максимума от времето, което имате!

Чудесно е да публикувате в социалните мрежи, че няма извинения и никога не пропускате ден във фитнеса. Но рано или късно, независимо дали ви харесва или не, животът и работата си казват думата.

Може би имате дете, голям проект или професионална възможност, която не можете да пропуснете. Тези неща трябва да бъдат с предимство пред залата.

Остава обаче въпросът: Какво правите в дните в залата? За начало не поставяйте нереалистични очаквания пред себе си. Тренирането два дни в седмицата, макар и много по-добре от нищо, вероятно няма да ви преобрази тотално. Но пък е съвсем достатъчно, за да поддържате силата и тонуса си постоянно! 

Тренировките два пъти седмично могат да бъдат разделени по много различни начини, в зависимост от нуждите ви. Ето два от най-често предпочитаните варианти:

  • Уикендът

Ако тренировъчните ви дни са близо един до друг, като например през уикенда, препоръчваме да правите отделно горна и долна част на тялото. Така двата дни няма да се застъпват и припокриват прекалено.

  • Два отделни дни

Ако можете да разделите сесиите си поне от няколко дни (като сряда и събота или нещо подобно), се препоръчват две тренировки за цялото тяло. Едната да бъде с изтласкване, а другата с набиране на цялото тяло.

Всяка опция е добра и изборът се свежда до вашата индивидуална ситуация и лични предпочитания. Само не забравяйте, че тъй като имате само два дни за трениране, трябва да се съсредоточите върху получаването на максимален резултат. Затова ще трябва да започнете с основни упражнения, включващи сложни повдигания на тежести.

Разликата е, че при нормална програма от 4-5 дни седмично има повече място за почивка. Само с два дни нямате този лукс, така че сложните вдигания и набирания ще бъдат много по-съсредоточени. Но пък в края на двата дена ще имате възможността да се почувствате супер заредени за остатъка от седмицата.

, ,
Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!