За поръчки и запитвания
0700 11 307

Как да тренирате, когато имате здравословни проблеми?

Mar/10/2020

Как да тренирате, когато имате здравословни проблеми?

Ползите от упражненията за всички - дори за тези, които не са в перфектно здраве. Има много плюсове, които могат да бъдат спечелени от редовните упражнения. Те могат да понижат кръвното налягане, да подобрят сърдечната функция и да контролират кръвната захар, да облекчат симптомите на депресията, да осигурят по-добър сън, да намалят риска от рак и да помогнат за регулиране на теглото.

Ако имате здравословни проблеми, редовните упражнения могат да подобрят способността ви да сте мобилни и адекватно справящи се с ежедневните си задачи. Препоръчителната физическа активност за възрастни със здравословни усложнения варира от специфичните им състояния. Въпреки това около 150 минути седмично натоварване с умерена интензивност е една отправна точка за започващите.

Ако имате лична история на сърдечни заболявания, приемате лекарства за сърдечни заболявания или това е нещо характерно за семейството ви, е добре да поговорите с вашия лекар, преди да започнете програма за упражнения. Същото се отнася и за по-възрастните- мъже над 40 години и жени над 50 години, защото рискът от сърдечни заболявания нараства с възрастта.

Трябва да се консултирате с вашия лекар също ако имате хронична болка, като например заболяване на ставите или гръбначния стълб, или болка поради нараняване или операция. Може да се нуждаете от помощ от обучен фитнес специалист при изготвянето на програма за упражнения, която да отговаря на ограниченията в обхвата на движение.

Хората понякога надценяват нивото си на фитнес и физическа активност. Трябва честно да оцените нивото си на фитнес подготовка, а след това да работите постепенно, за да го увеличите. Най-добре е да започнете бавно, за да предотвратите нараняване. Ако е трябвало да прекъснете програмата си за упражнения поради заболяване, винаги започвайте на по-ниско ниво, когато я възобновите.

От друга страна, не позволявайте страхът от нараняване да ви спре да спортувате. Това е едно от най-добрите неща, които можете да направите, за да подобрите здравето си.

Източник: https://www.everydayhealth.com/fitness/health-conditions/are-you-ready-for-exercise.aspx

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Категории за статии

Тренировки – Влез във форма

Тренировки – Влез във форма

Как да тренирате, когато имате здравословни проблеми?

Как да тренирате, когато имате здравословни проблеми?

Ползите от упражненията за всички - дори за тези, които не са в перфектно здраве. Има много плюсове, които могат да бъдат спечелени от редовните упражнения Ползите от упражненията за всички - дори за тези, които не са в перфектно здраве. Има много плюсове, които могат да бъдат спечелени от редовните упражнения 2020-03-10T10:38:00+02:00 Как да тренирате, когато имате здравословни проблеми?

<p>Ползите от упражненията за всички - дори за тези, които не са в перфектно здраве. Има много плюсове, които могат да бъдат спечелени от редовните упражнения. Те могат да понижат кръвното налягане, да подобрят сърдечната функция и да контролират кръвната захар, да облекчат симптомите на депресията, да осигурят по-добър сън, да намалят риска от рак и да помогнат за регулиране на теглото.</p> <p>Ако имате здравословни проблеми, редовните упражнения могат да подобрят способността ви да сте мобилни и адекватно справящи се с ежедневните си задачи. Препоръчителната физическа активност за възрастни със здравословни усложнения варира от специфичните им състояния. Въпреки това около 150 минути седмично натоварване с умерена интензивност е една отправна точка за започващите.</p> <p>Ако имате лична история на сърдечни заболявания, приемате лекарства за сърдечни заболявания или това е нещо характерно за семейството ви, е добре да поговорите с вашия лекар, преди да започнете програма за упражнения. Същото се отнася и за по-възрастните- мъже над 40 години и жени над 50 години, защото рискът от сърдечни заболявания нараства с възрастта.</p> <p>Трябва да се консултирате с вашия лекар също ако имате хронична болка, като например заболяване на ставите или гръбначния стълб, или болка поради нараняване или операция. Може да се нуждаете от помощ от обучен фитнес специалист при изготвянето на програма за упражнения, която да отговаря на ограниченията в обхвата на движение.</p> <p>Хората понякога надценяват нивото си на фитнес и физическа активност. Трябва честно да оцените нивото си на фитнес подготовка, а след това да работите постепенно, за да го увеличите. Най-добре е да започнете бавно, за да предотвратите нараняване. Ако е трябвало да прекъснете програмата си за упражнения поради заболяване, винаги започвайте на по-ниско ниво, когато я възобновите.</p> <p>От друга страна, не позволявайте страхът от нараняване да ви спре да спортувате. Това е едно от най-добрите неща, които можете да направите, за да подобрите здравето си.</p> <p><span style="font-size: 8pt;">Източник:&nbsp;<a href="https://www.everydayhealth.com/fitness/health-conditions/are-you-ready-for-exercise.aspx">https://www.everydayhealth.com/fitness/health-conditions/are-you-ready-for-exercise.aspx</a></span></p>

, ,
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки